Planning 2016

Ik beken dat ik hem al een hele tijd klaar liggen had, mijn planning voor de moestuin dit jaar.
Eind november, in de donkere periode van het jaar, keek ik al weer uit naar het voorjaar, naar in de moestuin kunnen werken...
Dus uit weemoed naar afgelopen zomer en uitkijkend naar wat nu nog moet komen, me aan het plannen gezet.


Het vak bovenaan heb ik in de planning niet opgenomen, omdat daar de aardbeien al in staan.
In de lege vakjes dichtst bij het terrasje (onderaan dus) staan vaste kruiden.

Ik heb het voorbije jaar heel veel bijgeleerd en de nodige drempels van zelf proberen overwonnen. Vastbesloten om dit jaar op de elan door te gaan, maar vooral te genieten: genieten van het werken, genieten van het zien groeien en bloeien, en hopelijk dan ook genieten van al het lekkers wat erdoor ontstaan is.

Reacties

  1. Indeling zit er tip top uit zeg! Heerlijk! Ben je al aan het voorkweken? Of koop je kleine stekjes om te planten? Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Karin,
      binnen een weekje ongeveer begin ik eraan. Eerst de tomaten :-). Dan wat later de courgettes. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk ter plaatse te zaaien, want binnen in huis is het niet zo optimaal steeds van licht en luchtvochtigheid. En sla voorzaaien in de koude bak ga ik voor het eerst uitproberen.
      Liefs,
      Geke

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zadendoos

Osmanthus

Geranium 'Rozanne'