Leuke verjaardagscadeautjes


Niets waar je mij meer plezier mee kan doen dan met dingen voor de tuin. Voor mijn verjaardag had ik ervoor gekozen om samen met mijn moeder en zussen naar het tuincentrum te gaan en daar mocht ik dan een en ander uitkiezen.
De twee Clematissen mogen twee andere soortgenoten gezelschap houden: 'Nelly Moser' bij Clematis 'Proteus' en 'Barbara Jackman' ga ik combineren met 'Rouge Cardinal'. Hopelijk krijgt de obelisk waar ze op groeien zo wat volume.
De twee bessenstruiken - Loganberry en Tayberry - krijgen de resterende ruimte aan het kastanjehekje, naast hun (half)broertjes, de gewone frambozen.
Tot slot ook nog plantajuintjes, rode en gele, die uiteraard in de moestuin de grond ingaan.
We gaan er maar eens snel aan beginnen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'