28/12/2019 - Lang geleden

Lang geleden dat ik hier nog eens iets van me heb laten horen.
Druk met werk, niet zo heel veel energie, een erg rare zomer met een nieuw dak voor het Witte Huis...

Ook mijn kerstkrans laten zien is eigenlijk een beetje vijgen na Pasen, of eerder ballen na Kerstmis...
Maar ik doe het toch nog maar even. Nog eens met klassieke kleurtjes gewerkt dit jaar.




Hopelijk hebben jullie fijne Kerstdagen gehad.

Intussen is oudjaar / nieuwjaar in het vooruitzicht.
Mijn goeie voornemens zijn erg tuin-gerelateerd dit jaar. Ik wil bovenal een aantal zones aanpakken komend jaar waar ik niet (helemaal) tevreden over ben. De moestuin optimaliseren staat ook op het wensenlijstje, net als het bloggen weer oppakken.

Hebben jullie ook goede tuin-voornemens?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'