Verleiding

Zo verleidelijk, wanneer je boodschappen gaat doen, de aanbiedingen van allerlei zomerbloeiende bol- en knolgewassen.
Ik kan er ook niet aan weerstaan want ik bracht deze mee toen ik gisteren naar de Lidl ging:


De Gladiolen (Espresso) denk ik een plekje in de voortuin te geven. Over de Dahlia's (Mystery Day en Le Baron) moet ik nog even nadenken maar aangezien er vorig jaar hier en daar wat planten het hebben laten afweten, krijgen ze vast wel een mooie plaats toebedeeld.
Ook even herkenning gisteren. Toen mijn vader vroeger naar de Colruyt ging en terugkwam met een boel Dahlia's moest ik daar altijd mee lachen. Maar nu doe ik dus net hetzelfde... :-) Toen ik het gisteren vertelde, was het zijn beurt om te lachen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'