17/04/2019 - Veel tuinwerk, weinig bloggen

Moet er nog een mandje zijn...? Esdoornzaailingen dus. Ik ben de tel al kwijt hoeveel mandjes ik al gevuld heb. En er zullen er nog talrijke volgen. Nu moeten nog de strook aan de achterste ligusterhaag en dan nog de zones Geranium rond de voet van de bomen... 
Daar ben ik mee bezig geweest dus afgelopen weken. Tussendoor wel even wat zaaien, ter afwisseling en motivatie: "Nog een mandje plukken en dan mag je zaaien!", zo dus.
Vandaar ook wat de blogstilte aangezien ik het zelf al zo'n saai werkje vind, wil ik jullie er zeker niet elke dag mee komen vervelen.
Gelukkig wordt het in de tuin dag na dag wel mooier en kleurrijker, daar komt binnenkort zeker nog een leuke(re) post over.

Hebben jullie ook van die saaie of zinloze klusjes die nu eenmaal moeten?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Zadendoos

Osmanthus

Geranium 'Rozanne'