2/04/2019 - Nagenieten

Op dit moment trekt er een stevig onweer over, maar wat heb ik genoten van die mooie dagen!
Wanneer het ook maar even kon, trok ik naar buiten om in de tuin te werken. Veel bezig geweest dus, maar weinig geblogd. Die zin is er even minder. Maar ook dat zal wel weer komen.

Alles barst nu echt los.
Tulpen in allerlei (verwachte en minder verwachte) kleuren. Ons werk van in het najaar laat zich zien.


De Osmanthushaag vooraan staat al in bloei! Post uit de brievenbus halen of in de voortuin werken is zo extra fijn.

Ik beken, ik heb wat schrik van geel. Maar toch geen betere lentebode dan Forsythia.

Frisgroene, nieuwe scheuten zijn mooi, maar ook dit zijn pareltjes... (Elaeagnus ebbingei).

Ook de vaste planten duiken een voor een weer op. Hier het frisse loof van Geranium 'Rozanne'.

Heerlijk hé, alles vers en nieuw... 
Nu april begonnen is, begin ik ook weer met mijn 'uitdaging' om elke dag iets in / voor de tuin te doen. Ik heb al een mooie lijst met mogelijke klusjes. Hopelijk kan ik dan aan het einde van de maand zeggen dat we mooie vorderingen gemaakt hebben naar onze droomtuin.

Hebben jullie ook een drukke planning voor april?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'