26/03/2019 - Moestuinupdate

Ik word er steeds blijer van, van deze Anemoontjes (Anemone blanda). Zo rijkbloeiend. Ik hoop echt dat ze het volhouden, zich thuis voelen en mooi gaan uitbreiden.
Afin, afwachten dus maar (iets waar ik niet steeds erg goed in ben).

Afgelopen weekend heb ik eindelijk tijd gehad / gemaakt om de moestuin klaar te maken om 'echt' te beginnen.
Alle vakken eerst 'gespitvorkt' en erna wat geëgaliseerd. 
Ik had ook al wat cadeautjes gekregen van Moeder Natuur namelijk sla-zaailingetjes.
Acht heb ik er uitgezocht en in hun vakje (volgens het moestuinplan) gezet, op de moestuinfoto zie je hun 'hoedjes' staan (wat bescherming geven). We zien wel wat er al dan niet van komt. 

Binnen doen de tomatenzaailingen het ook erg goed.
Hier nog in hun zaaipotjes maar eigenlijk staan ze sinds ik ze gisteren verspeend heb, allemaal in hun eigen potje. Daar zal ik nog eens een foto moeten van maken.
Hopelijk vind ik later op de week tijd om al een paar dingen buiten te zaaien. Erwten, rucola en radijsjes staan op het to do lijstje.

Zijn jullie al begonnen met buiten zaaien?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'