18/02/2019 - Gekregen en gekocht

Gisteren brachten we een bezoekje aan mijn zus. Naast heel wat gezellige uurtjes en lekker eten, leverde dat ook nog dit moois op voor in de tuin...
Ik wist dus gelijk mijn klusje voor vandaag.
Voorzichtig heb ik de polletjes wat uit elkaar gehaald en her en der in de tuin onder de bladverliezende struiken er eentje gezet.
Precies of ze hebben er altijd gestaan. Hopelijk pakken ze goed aan en breiden ze zicht de komende jaren mooi uit.

Gekocht heb ik ook nog een en ander want ja, de verleiding ligt weer in de winkels...
Dit vond ik vorige week in de Lidl. Er lag nog veel meer, dus ik vrees dat ik de komende keer ook wel weer iets zal meehebben. Achja, ik koop geen chocola maar dan wel dit... Iedereen heeft wel ergens zijn zwakke punt vermoed ik :).

Zijn jullie ook vatbaar voor deze soort verleiding?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zadendoos

Osmanthus

Geranium 'Rozanne'