2/12/2018 - Instant vrolijkheid

Geef toe, deze Primulaatjes brengen toch onmiddellijk wat kleur en vrolijkheid op een grijze en druilerige dag zoals vandaag?

Tussen de regenbuien door heb ik me even naar de (gelukkig vlakbij gelegen) bloemenwinkel gespoed. Vrijdag had ik namelijk eindelijk een geschikte pot gevonden voor op de tuintafel. Een heel simpele, halfronde van Ecopots (niet gesponsord helaas, dus voor 11,50 € was ie van mij). Uiteraard kriebelt het dan om op te vullen en zijn plaatsje te geven.
Daar word ik dus gelijk blij van. 
Ook weer de reminder voor mezelf: het hoeven niet altijd grote dingen te zijn die iets maken. Soms zijn kleine dingetjes net zo goed, of zelfs beter.

Hebben jullie ook al wat van deze vrolijke bloeiers aangeschaft?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zadendoos

Osmanthus

Geranium 'Rozanne'