10/09/2018 - Pakjes openen en weer aan de slag

Mijn gedwongen rust heeft iets langer dan verwacht geduurd, maar met de mooie dagen in het verschiet gaan we weer aan de slag.
Vorige week kreeg ik ook mijn bestelling van Ecoflora aan. Altijd leuk, zo'n 'cadeautje' om uit te pakken.
Alles zat netjes verpakt in een stevig doosje, beschermd met van die 'dinges' (hoe heet dat eigenlijk?) die denk ik ook biologisch afbreekbaar zijn. Ook hadden ze nog een blaadje met wat plantinstructies toegevoegd, fijn! Dus ik zal er in de toekomst zeker nog wel vaker bestellen.

Ook bij het boodschappen doen in Aldi en Lidl zijn al wat bloembollen in mijn karretje beland. Boodschappen doen is in deze periode van het jaar wat leuker zo, vooral omdat ik er toch altijd wat tegenop zie, tegen het aankomende najaar (en veel te snel daarna de winter).
Ik ben erg benieuwd naar de tulpen 'Mystic van Eijk'. De foto's die ik op Google vond, waren veelbelovend. Ik zou ze ook nog willen mixen maar twijfel nog tussen ofwel witte tulpen ofwel net heel donkere tulpen. 
Nog een bekentenis: vroeger had ik het totaal niet voor tulpen maar nu ik zelf ondervonden heb hoeveel kleur en vrolijkheid ze brengen wanneer er nog niet zoveel anders is, ben ik helemaal om. De knalgele en rode tulpen zal ik niet snel kopen, maar de pastelkleuren zeker wel. Ook wil ik nog eens verder kijken voor wat kleine, botanische tulpjes.

Zijn jullie ook zo verlekkerd op de voorjaarsbollen en - knollen?

Reacties

  1. Ik moet toegeven, ik ben bloembol verslaafd! Begrijp het helemaal . Kan nachtenlang peinzen over combinaties! Dus ik ben erg benieuwd wat jij ervan maakt. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat ik ook vatbaar zal worden voor die verslaving :) Tot nu had ik het vooral met vaste planten maar bollen verlengen zo mooi de seizoenen hé.
      En nu met de talloze webshops worden ook de mogelijkheden talloos... :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'