10/01/2019 - Een beetje opruimen en aanbeveling

Toegegeven, het was een minimaal tuinklusje vandaag. Even wat dingen ordenen in de tuinkast in de garage en dat was het. Geen foto's waard dus.
Deze morgen moest ik vroeg uit de veren voor een afspraak in Gent om 8u. Dus zat ik iets na 7 al op de trein. De energie om erna nog de bloembollen te planten (koud!) was er dus even niet.

Straks lekker wat uitrusten terwijl ik naar 'Life in a cottage garden' kijk. Carol Klein geeft ons het jaar rond een inkijk in haar eigen (grote en mooie) cottagetuin.
Ik heb de serie vorig jaar al een keer gezien maar ze zenden het opnieuw uit en vind het echt de moeite waard om nog een keer te kijken.
Wat ik zo heerlijk vind aan het programma is dat ze het tonen zoals het is, dingen die goed gaan maar ook de dingen die minder lukken. Carol is ook heel nuchter, geen streken, geen hoogdravend gedoe.
Wie ook wil kijken moet afstemmen op BBC 2 op zondagmorgen om 7u45. Of gewoon even programmeren zoals ik dus doe... 😊 Hier kan je ook al een voorsmaakje vinden.

Zijn jullie ook fans van Engelse tuinprogramma's?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'