20/01/2019 - Ingepakt

Nog meer vrieskou en nog meer 'frost' op de planten...
Ook de Campanula's waren mooi voorzien van een wit laagje.

Dringend tijd dus om de Hebe's te beschermen wil ik ze niet weer kwijtspelen. 
Deze had ik twee jaar terug in de Aldi gevonden (en gekocht dus) aan de spotprijs van 20 cent! Dit leek me wel geschikt om nu te gebruiken. In totaal had ik zes hoezen in voorraad en drie Hebe's te beschermen dus heb ik ze elk van twee hoezen boven elkaar voorzien. Hopelijk is dit voldoende om de komende koude nachten (en dagen) door te komen. 
Lekker ingepakt zo!
Voor de rest zal het even rust zijn in de tuin nu. Ik kan nog wel wat dingen voorbereiden en plannen maar het echte werk zal helaas even moeten wachten tot het weer wat warmer wordt (hopelijk snel).

Hebben jullie ook al voorzorgen genomen tegen het kouder wordende weer?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'