13/01/2019 - Helleborussen en bloempotten

Ik kan er naar blijven kijken, naar deze volmaakte bloemen van de Helleborus 'Mon Blanc' in de potten op terras.
Die schakeringen, het verloop van wit naar groen...

Ook weer vandaag snel een klusje gedaan voor de regen kwam. De bloempotten waren nu aan de orde. Ik orden ze een paar keer per jaar maar sneller dan ik ze orden, is het vaak weer chaos. 
Her en der in de tuin lagen er nog wat verloren dus die heb ik ook maar bijeengezocht.
Opgeruimd!
Ik ga wel eens broeden over een betere manier van opruimen en opbergen want ik moet het veel te vaak doen naar mijn zin.

Hoe bergen jullie de bloempotten op?

En Toby, die zal het worst wezen hoe die bloempotten erbij liggen, als ik maar vooral snel zijn etenspotbak kom bijvullen,...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'