15/08/2018 - Lavendel snoeien en aardappeloogst compleet

Nog één dapper Lavendelbloempje tussen alle reeds uitgebloeide aartjes... mooi hé?
Uiteraard mag dit bloempje blijven, de rest wordt wel gekortwiekt. Zo'n fijn klusje met de heerlijke geur die bij elke knip vrijkomt!

Het werd ook stilaan tijd om alle aardappels te oogsten nu. Per slot waren het vroege aardappels... 
Dit is, zonder wat ik eerst al geoogst had, het totaal. 
Nog steeds niet onverdeeld blij. Deze potten waren precies wel iets beter dan de eerste maar in verhouding toch ook nog niet zo'n enorme opbrengst. Ik bezin me erover tegen volgend voorjaar. 

Verder nog wat kleine, niet-plantaardige opruimklusjes gedaan en tijdens het uitvoeren hiervan nog zoveel andere dingen gezien die ik zou willen / moeten aanpakken.

Uiteraard had ik ook vandaag weer een enthousiaste fan... :)
Hebben jullie ook gezelschap in de tuin?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zadendoos

Osmanthus

Geranium 'Rozanne'