De draad weer opnemen

Na een erg lange blogpauze wil ik hier de draad weer opnemen... In de stijl van de laatste berichtjes zal dit een beetje mijn tuindagboek worden.

In het voorjaar had ik erg veel in de tuin gewerkt, toen ontbrak - in combinatie met mijn werk - vooral de tijd om te bloggen.
Daarna, op het moment dat alles goed zou moeten gaan groeien en bloeien, kwamen de droogte en hitte. Het was frustrerend om de dingen die je met zoveel zorg geplant had, nu zo te zien lijden (en sommige helemaal kapotgaan) onder de droogte. Dus dat gaf al helemaal geen blogzin.

Maar nu, een nieuwe maand, nieuwe kansen. Ik ga er weer voor, zowel in de tuin als met het schrijven hier.
Mijn voornemen is om elke dag 'iets' te doen in de tuin: een klein klusje, oogsten, wat opruimen, planten, zaaien,... als het maar tuin-gerelateerd is.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Osmanthus

Zadendoos

Geranium 'Rozanne'